gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)

2014. augusztus 14. 20:44 - beloke

Maradékok felhasználása

Mit csinál az ember lánya, ha például marad a limoncello tortából 4 tojásfehérje?:) Hát például rántottát.

Bármit főzök általában marad egy kis ez-az:) Időnként ha nem tudok mit főzni vacsira mondjuk megnézem mi van a hűtőben, kidobásra nem kerül semmi:) Amit ma este találtam: tojásfehérje a sütiből (erről holnap lesz recept, most hűl), a ropogós kacsából kis zsír, a paradicsomos babból zöldhagyma és valahonnan egy kis lajta sajt:)

Ebben a felállásban szerintem még nem csináltam rántottát sem, de ilyenkor születnek a legjobb dolgok, nagyon finom lett, egy kis tokaji hárslevelűvel remek vacsora lett:)

WP_20140814_015.jpg

Címkék: tojásfehérje
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anera.blog.hu/api/trackback/id/tr846604813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)
süti beállítások módosítása