gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)

2015. január 08. 20:48 - beloke

Paprikás csirke

Nézzünk ismét egy klasszikust!:)

Hozzávalók: 2-2 csirke alsó és felsőcomb, 1 kis fej vöröshagyma, 1 paprika, fűszerpaprika, tejföl, só, bors.

instagramcapture_85d9496f-6536-47e5-8612-c60b982ff8fe.jpg

A hagymát apróra vágom és olivaolajon megüvegesítem. Hozzáadom a fűszerpaprikát, elkeverem és gyorsan mellédobom a combokat. Átforgatom és felöntöm 1 dl vizzel, sózom, borsozom. A paprika zsírban oldódik, tehát fontos, hogy még a vizezés előtt tegyük a kajához, de ne süssük így sokáig mert megég:) Mellédobok pár karika paprikát, akár enyhén csípőset, ha van otthon. Fedő alatt párolom 20 percig, majd addig sütöm, amig szépen elfő a leve nagy része. Ezután hozzákeverek pár evőkanál tejfölt. Persze sokan liszttel keverik el a tejfölt, és hát a habarás azzal habarás, de én nekem jobban ízlik simán tejföllel:) A szaftot inkább elfőzöm, minthogy sűritsem:)

Ha nagyobb adagot csinálok, akkor a tejföllel való habarás előtt kiveszem a husikat, beleteszem a tejfölt a szaftba, jól elkeverem, majd visszateszem a húsokat és összeforralom.

Ezt most bulgurral tálaltam, de lehet nokedlivel, tésztával vagy rizssel is.

Jó étvágyat!:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anera.blog.hu/api/trackback/id/tr207054423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.01.08. 23:40:38

Túl kevés a szaft. Az a lényege.

beloke 2015.01.09. 14:19:19

@Diorella Queen: Maradt még szaft a lábosban:)Aki több szafttal szereti jut neki:)
gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)
süti beállítások módosítása