gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)

2015. február 14. 16:48 - beloke

Gombás pulykaragu

wp_20150210_12_14_31_pro.jpg

A hozzávalók: 50 dkg pulykamell, 50 dkg gomba, 1 fej vöröshagyma, 3 gerezd fokhagyma, friss kakukkfű, 1 dl fehérbor, só, bors, kókuszolaj, mangalicaszalonna

A gombát felszeletem, rányomom a fokhagymát, sózom, borsozom, rádobok pár kakkukfűágat és kókuszolajon elkezdem megpiritani. Amikor kicsit összerottyant felöntöm a borral és negyed órát párolom.

wp_20150210_11_22_42_pro.jpg

A vöröshagymát apróra vágom és kókuszolajon megüvegesítem, rádobom a felkockázott pulykamellet, egy szelet manglicaszalonnát felkockázva, sózom, borsozom  és megsütöm. (negyed óra- 20 perc).

wp_20150210_11_30_52_pro.jpg

Ha mindekettő elkészült egybeöntöm, kicsit összesütöm és kész is:) Köretként most krumplipüré (mostanában függő vagyok:) volt hozzá, de lehet rízs, bulgur is.

wp_20150210_11_35_13_pro.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anera.blog.hu/api/trackback/id/tr477174811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)
süti beállítások módosítása