gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)

2014. június 21. 15:29 - beloke

Anera

Annyi jó élmény ér mostanában, annyi jó kaját/sütit készítek, annyi  mindent olvasok, szervezek, hallok, hogy muszáj leírnom. Nem is feltétlenül azért, hogy ti/mások is értesüljetek róla, hanem, hogy nekem megmaradjon a jövőben és 80 éves koromban ne a szenilis agyammal kelljen gondolkozni, hogy is volt, egyszerűen csak előveszem és újraolvasom:))

A nyárra a fő cél a Bánffy Szalon felépítése, menedzselése és a kávézó létrehozása, ezt is szükséges bőségesen dokumentálni. És népszerűsíteni:)

És hogy mi lesz a blogban? Hát én. A kulturális és gasztronómiai kalandozásaim, Vukmír sztárfotói, történelem, verbunkos, fesztiválok, minden ami érdekel és amit csinálok. A véleményem és a fotóim hozzá. Mivel nem vagyok sem profi kommunikátor, sem profi fotós meglehetősen életszagú lesz az egész. Nem gyönyörű ételfotók lesznek, hanem a főzési folyamat a maga valóságában, a romos konyha, a gőz pont belemegy a lencsébe és homályos lesz, ha elrontottam valamit nem kezdem újra, stb:) Nem profi koncertkritika lesz, hogy itt-ott elcsúszott egy-két hang, hiszen valszeg meg sem hallom:) Nem csak szép és jó lesz, hiszen egy új vállalkozás létrehozása bizony gondokkal is jár.

S hogy miért Anera? A dédimamám nem tudott olyan új nevet kimondani, mint az Adrienne, ezért mindig Anerámnak szólított.  A képen mi vagyunk, a dédim, az anyukám és én:) Meg a kutya, de neki sajnos nem emlékszem már a nevére.

dédivel.jpg

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anera.blog.hu/api/trackback/id/tr596040607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)
süti beállítások módosítása