gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)

2014. június 21. 16:24 - beloke

Citromfüves eperszörp

Ma délután szülinapi buliba vagyok hivatalos, ahova italt kell vinni magammal a meghívó szerint:) Úgyhogy készítettem egy kis szörpöt a megszokott üdítők helyett.

Kimentem az erkélyre, szedtem egy kis citromfüvet a fűszerkertemből, és beletettem a botmixer edényébe.

WP_20140621_007.jpg

Aztán ráöntöttem a saját készítésű eperszörpöm:

WP_20140621_008.jpg

Összeturmixoltam és felöntöttem vízzel. A mennyiség nyilván ízlés szerinti:)

Majd átöntöttem egy üvegbe és lehet is vinni. És igen, vessetek meg, de szoktam kólát is inni:)

WP_20140621_011.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anera.blog.hu/api/trackback/id/tr356396315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)
süti beállítások módosítása