gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)

2014. június 30. 20:07 - beloke

Rukolapesto

Hozzávalók: 1 csomag rukola, 1 marék fenyőmag, fél fej fokhagyma, parmezán, olívaolaj

WP_20140531_007.jpg

A salátát felvágom kis darabokra és berakom az aprítóba a fenyőmaggal, egy kis olajjal és a fokival.

WP_20140531_008.jpg

Utána átteszem a botmixer edényébe, hozzáadok még olívaolajat ízlés szerint (attól függ, ki mennyire sűrűn szereti, de minimum 1 dl kell). És a parmezánt, azt is kb egy marékkal. Dekára már régesrég nem szoktam kimérni semmit:)

WP_20140531_009.jpg

Összemixelem és mehet az üvegbe:) Pár hétig eláll a hűtőben. Az állaga ilyen, és ennyi mennyiségből egy kisebb üveggel lett. Remek salátákba, vagy kész husik mellé, de én legutóbb amint láttátok a rántottába is tettem:)

WP_20140531_010.jpg

 

Címkék: rukolapesto
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anera.blog.hu/api/trackback/id/tr656461157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)
süti beállítások módosítása