gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)

2015. március 01. 20:48 - beloke

Szürkemarha ragu sütőtálban

wp_20150226_09_23_48_pro.jpg

Ezt a szépséget múlt héten kaptam Korondon Józsa János fazekasmestertől, s gyorsan ki is próbáltam, amikor hazajöttünk:) Az erdélyi útról lesz majd külön poszt is, csak az évértékelő elvette minden időm múlt héten:)

Nos, a hozzávalók: 1 kg szürkemarhacomb, 2 fej lilahagyma, 1 dl olaj (én most mákolajat vettem le a polcról, de persze másmilyennel is lehet), pár ág kakkukfű, só, bors.

A husit felkockázom és bepácolom az olajjal, sóval, borssal, kakkukfűvel és éjszakára hűtőbe teszem (nem ebben az edényben, hanem egy másikban).

Reggel átöntöttem a tálba, hozzátettem a felkockázott hagymát és másfél órára alacsony lángon ment a sütőbe.

wp_20150226_09_23_22_pro.jpg

Sütés közben időnként megkevergettem, a tetejét végig rajta hagytam. Nagyon finom, puha és ízletes lett, pedig alig fűszereztem:) Krumplipürével tálaltam. Mostanában krumplipüréfüggő lettem:)))

wp_20150226_14_25_23_pro.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anera.blog.hu/api/trackback/id/tr817231881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)
süti beállítások módosítása