gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)

2014. július 10. 14:38 - beloke

Fűszervajas pisztráng sütőben sütve

Hozzávalók: 1 egész pisztráng, 10 dkg vaj, 1 gerezd fokhagyma, turbolya, petrezselyem, citromfű, citrom

Először kikeverem a vajat, a botmixer edényébe beleteszem a vajat és a frissen szedett zöldnövényeket. És összemixelem:)

WP_20140710_003.jpg

 

A pisztrángról lekapargatom a pikkelyeit. A fejét csak azért vágtam le, mert nem fért el a tepsiben, de lehet rajta hagyni:) Majd beirdalom, és bekenem a vajjal. A belsejét is, és teszek bele két szelet citromot. WP_20140710_005.jpg

Nagyjából 20 perc alatt sül meg. Köretként lehet hozzá rizst vagy bedobni mellé egy kis krumplit és együtt megsütni:)

Én simán csak friss paradicsomot ettem mellé. Jó étvágyat!

WP_20140710_006.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anera.blog.hu/api/trackback/id/tr526497065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)
süti beállítások módosítása