gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)

2014. július 17. 20:00 - beloke

Piacozás

Ma megint csináltam egy kis piac kört, ezúttal csak a Fehérvári úton voltam. Évek óta a régi megszokott árusaimhoz járok mindig, kivéve persze, ha valami újdonságot látok. Mint ma is:)

Először persze a magvas néninél kezdtem, aki rizst, bulgurt, kuszkuszt, magvakat, mandulát, édességeket árul. A kedvencem a mandulák mindenféle csokis, kakaós, fahéjas borítással:) Árilag 1 kg jázminrizs 600 Ft, az édesség kilója 2-3000 ft, a fenyőmag 10000. De kapni fűszereket is. Szerintem olcsóbb, mint a bolti és jó minőség:)

WP_20140717_004.jpg

A savanyúságot is itt veszem, vecsési és ők maguk termesztik nagy részét. Nekem a káposztával töltött paprika a kedvencem:) A fokhagyma külön volt, én tettem egy dobozba:)

WP_20140717_006.jpg

Aztán szoktam itt még venni tejet és sajtot, de ugyanezek a cégek van a Fővám téren is, így vegyesen veszem hol itt, hol ott:)

S ma találtam egy új lányt, aki mindenféle színes zöldségeket árul. Vettem például színes sárgarépát. Mondjuk a lila a levesben naranccsárga színt vett fel:) Vagy lila-fehér csíkos padlizsánt. Mondjuk egy picit drágább volt, mint egy normál (egy csomag répa 350 ft), de jópofák:) Tavayl  még volt lilakrumpli árus is, de őt idén már sajnos nem látom:(

WP_20140717_007.jpg

WP_20140717_008.jpg

Mondjuk ez az egész, hogy írjak a piacozásról azért jött, mert olvasgattam "sztár gasztrobloggerek" oldalait és páran írogatnak olyanról, hogy milyen jókat vásárolnak a Lidlnél meg akárhol. Na engem biztosan nem tudnak megvenni és reklámozni a termékeit:)

Címkék: piac
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anera.blog.hu/api/trackback/id/tr106517433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)
süti beállítások módosítása