gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)

2014. szeptember 08. 13:47 - beloke

Harcsapaprikás - zöldségekkel, megreformálva:)

WP_20140907_005.jpg

Hozzávalók: 30 dkg harcsa, 1 paradicsom, 2 paprika, kis fej vöröshagyma, só, bors, pirospaprika,kókuszzsír, tejföl

A hagymát felkockázom és a kókuszzsírban megüvegesítem. Hozzáadom a paprikát, paradicsomot és megpárolom. (én dupla adag zöldséget tettem hozzá, mert nem csináltam külön köretet. Egyébként a harcsapaprikást túrós csuszával szokták enni:)

WP_20140907_003.jpg

Miután átsült, rászórom a paprikát alaposan összekeverem, majd öntök alá egy kis vizet. Hozzáadom a nagyobb kockákra vágott halat, jól átforgatom, hogy mindenhol paprikás-szaftos legyen és fedő alatt párolom 10 percig.

WP_20140907_004.jpg

Ha megsült a hal ráöntök egy pohár tejfölt (én nem láttam szükségét, hogy lisztet is tegyek bele:) és összefőzöm, illetve hagyom a szaftból párologjon.

Kaptam egy-két, amúgy jogos kritikát, hiszen ez az eredeti recepttől messze van, így a nevét is megváltoztattam:)

Jó étvágyat!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anera.blog.hu/api/trackback/id/tr806680287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)
süti beállítások módosítása