gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)

2015. január 11. 17:04 - beloke

Forralt fehérbor

Hideg is van, az ember szeret is borozgatni, vasárnap is van:) Jöjjön estére egy kis forralt fehérbor:)

Hozzávalók: 1 üveg fehérbor (én most sárgamuskotályból csináltam, volt már a hűtőben egy kis maradék), 10 db egész szegfűszeg, 2 rúd fahéj, 1 alma, 2 evőkanál nádcukor és 2 gerezd citrom.

Az almát kockára vágom és szépen az összes hozzávalót felteszem egy lábosban főni. 5 perc és kész is van:) A citromot és a szegfűszeget kiszedem belőle, a többi marad. Az alma nagyon finom:)

A vörösbort is hasonlóan csinálom, de abba narancsot is szoktam tenni és egy kis gyömbért.

1_6.jpg

 

Címkék: forraltbor
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anera.blog.hu/api/trackback/id/tr437061661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)
süti beállítások módosítása