gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)

2015. január 16. 12:14 - beloke

Kéksajtos marhafasírt

No, igaziból fogalmam sincs milyen néven kéne elnevezni ezt az ételt:))) Kérlek benneteket, adjatok ötletet:)

wp_20150115_17_47_29_pro.jpg

A hozzávalók: 40 dkg darált marhahús, 10 dkg kéksajt, worcester szósz, 2 evőkanál mustár, bors, olaj

Egy receptújságban láttam hasonlót, abban gorgonzolával, ketchuppal és gondoltam kipróbálom. De az előbbi pont nem volt a sajtboltban, utóbbit meg utálom, úgyhogy kicsit átalakítottam:)

wp_20150115_17_29_28_pro.jpg

A sajtot villával apróra tördelem, majd a hozzávalókat összekeverem egy tálban. Só nem kell bele külön, a kéksajt bőven elég:) Lapos, hamburgerhús jellegű formákat csinálok belőle majd bő földimogyoró olajban kisütöm.

wp_20150115_17_37_52_pro.jpg

Kétszer 5 percig sütöttem egy-egy felét, akkor jó, ha még ha a közepe még egy kicsit rózsaszín. Mondjuk a kép nem túl jó minőség, de talán látszik. A sajttól pikáns lesz az íze. Nem mondom, hogy hetente enném, de érdekes különlegesség egy alkalomra:) Simán csak kenyérrel vagy salátával is finom:)

wp_20150115_17_43_13_pro.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anera.blog.hu/api/trackback/id/tr1007079309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)
süti beállítások módosítása