gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)

2014. augusztus 03. 14:44 - beloke

Paradicsomos bab

WP_20140803_003.jpg

Ezt nem rontottam el, szinte nem is lehet:)

Hozzávalók: 1 konzerv bab, 2 paradicsom, 2 kis fej vöröshagyma (nekem csak lila volt itthon, azzal is jó:), 2 gerezd fokhagyma, olivaolaj, almaecet, paprika, római kömény, barna cukor, só, bors

A hagymát és a fokhagymát apróra kockázom és az olajon megüvegesítem, majd rászórok egy kis őrölt római köményt és paprikát. Kicsit kevergetem, majd jöhet a cukor, só és almaecet épp csak egy pici. A felkockázott paradicsomot is hozzáadom és addig sütöm, amíg össze nem esik. WP_20140803_001.jpg

Utána ráöntöm a babot, megborsozom és még 5-6 percig főzöm. Sima főtt rizzsel tálalom.  A tetejére szórtam egy kis parmezánt.

WP_20140803_002.jpg

Címkék: paradicsom bab
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anera.blog.hu/api/trackback/id/tr196570251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)
süti beállítások módosítása