gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)

2015. január 19. 14:05 - beloke

Vajban sült makrélafilé

Egy könnyed vasárnap délutáni csemege:)

wp_20141123_12_47_12_pro.jpg

A halasnál nagy ritkán lehet kapni makrélát is, gyorsan vettem is egyet, mert szeretem a húsát:) Persze nyilván nem filében volt, így ezt nekem kellett megoldani. De könnyen megoldható, levágom a fejét, fel a hasát, ki minden cucc és a szálkái is könnyen jönnek. Ja, és a bőréről lekapargatom a pikkelyeket:)

Sózom, borsozom de csak picit és bőséges vajban megsütöm, 10 perc alatt kész:) Egy szál újhagymát dobtam mellé és rizzsel tálaltam:) Nem kell hozzá semmi extra, nagyon finom íze van a húsának önmagában is.

 

Címkék: makréla
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anera.blog.hu/api/trackback/id/tr977086895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)
süti beállítások módosítása