gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)

2014. június 29. 18:44 - beloke

Mivanitthon rántotta

Ma lusta voltam, fáradt még az utazástól, így aztán nem is volt kedvem főzni:) És ugye sok minden nem is volt itthon, így benéztem a hűtőbe és összedobtam egy rántottát, abból, amit benn találtam. Finom lett, és ez igazi saját recept:)

Először egy kis libatepertőt tettem a serpenyőben (a libamájsütési szokásaimról lesz majd külön poszt:).

WP_20140629_001.jpg

Aztán ezen megpiritottam a hagymát. Majd felvertem két tojást egy kis tejjel és rukolapestoval.

WP_20140629_004.jpg

Majd rántottát készítettem belőle:)

WP_20140629_006.jpg

Egy kiflivel és egy pohár hárslevelűvel remek ebéd volt:)

WP_20140629_008.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anera.blog.hu/api/trackback/id/tr386452797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)
süti beállítások módosítása