gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)

2014. június 22. 19:49 - beloke

Zöldséges tortilla

A hozzávalók: 4-5 szem krumpli, 1 fej vöröshagyma, 2 kisebb paradicsom, 1 kis pohár tejföl (ha lehet házi, a rendes folyós tejföl ízű tejföl, nem a sok vacak össze-vissza kezelt multis megállbenne a kanál:), currypor, tortilla, olivaolaj

A krumplikat kisebb kockára vágom és a curryporos vízben felteszem főni.

WP_20140616_001.jpg

Egy serpenyőben megüvegesítem a hagymát (nem kell apróra vágni, csak félbevágni és felkarikázni), majd hozzáteszem a felkockázott paradicsomot is. Kb. 5 perc alatt szépen össze is sülnek.

WP_20140616_003.jpg

Ha készen vannak, akkor a lábosban összekeverem őket, kicsit össze lehet rottyantani:) csak önmagában vacsira, vagy köretként husihoz is megállja a helyét:)

WP_20140616_004.jpg

Majd rátöltöm a tortillára, ráteszem a tejfölt ízlés szerint és összehajtogatom. Ez 5 darabhoz lett elég.

WP_20140616_005.jpg

Jó étvágyat!:) Én eperszörpöt és ubisalit ettem hozzá.

WP_20140616_007.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anera.blog.hu/api/trackback/id/tr526397237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)
süti beállítások módosítása