gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)

2014. augusztus 02. 20:30 - beloke

Az elrontott fish&chips... :(

Ma fish&chipset próbáltam készíteni, de teljes csőd lett belőle:( Illetve a krumpli tökéletesre sikerült, de a hal....

Ahogy próbálkoztam: a tészta sima teljeskiőrlésű liszt, kukorica liszt, sütőpor, víz, tojásfehérje, só, bors

A liszteket összekevertem a sütőporral, majd a vizet apránként hozzáadva tésztát csináltam belőle. Beleforgattam a kissé felvert tojásfehérjét. A palacsintatészta sűrűségű lett. WP_20140802_007.jpg

Ebbe forgattam bele a halat. Forró napraforgó olajba tettem és próbáltam kisütni. Az összes tészta letapadt az aljára, a halon alig maradt valami:( 

WP_20140802_009.jpg

És ez lett a vége:

 

 

WP_20140802_011.jpgMert miközben próbáltam forgatni, kapargatni még össze is törtem:) Az edény aljára egyébként szépen rásült a tészta és simán le lehetett húzni az edény aljáról. 

Mit rontottam el vajon? (tudok rántott/tésztás  dolgokat sütni, általában sikerül is, így még sosem jártam)

A krumpli remek lett viszont. Hasábokra vágtam, forrástól számítva még 5 percig főztem, majd olajba forgattam és betettem az előmelegített sütőbe. 20 perc alatt remekre sült:)

WP_20140802_010.jpg

Címkék: krumpli tőkehal
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anera.blog.hu/api/trackback/id/tr356568633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
gasztronómia, Bánffy Szalon, kultúra, történelem, Vukmír = én:)
süti beállítások módosítása